قیمت فوم رول کارتر یج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

فوم رول کارتریج قطعه ­ای از پرینتر است که وظیفه‌ی تمیز کردن درام پرینتر لیزری را برعهده دارد و چنانچه به هر دلیلی نتواند این کار را انجام دهد، در برگه‌ی پرینت‌ شده نقاط و لکه­ هایی دیده می­شوند و کیفیت چاپ پایین می ­آید. هرچه آسیب به این قطعه بیشتر باشد، تعداد این نقاط و لکه­ ها هم بیشتر می­شود.

بررسی قیمت فوم رول کارتریج

بررسی قیمت فوم رول کارتریج

فوم رول یک قطعه‌ ی ساده است و انواع زیادی ندارد. به آسانی قابل تعویض است و کمتر اتفاق می‌افتد که خراب شود. هزینه‌ی خرید فوم رول کارتریج هم آن‌ قدرها زیاد نیست. فوم رول­ کارتریج ها معمولا برای پرینترهای لیزری استفاده می­شوند و از قطعات مهم این پرینترها به حساب می­آیند. شما می­توانید هزینه‌ی خرید فوم رول کارتریج هم آن‌ قدرها زیاد نیست. فوم رول­ کارتریج ها معمولا برای پرینترهای لیزری استفاده می­شوند که البته به دلیل کم بودن تنوع، شامل محدوده‌ی قیمتی گسترده­ای نمی‌شود و معمولا در فروشگاه­ های مختلف با قیمت یکسانی به فروش می­رسد.

فوم رول ها معمولا از جنس لاستیک و هم‌اندازه با درام هستند. اخیرا برخی شرکت‌ها برای ساخت فوم رول از آلیاژ­های بهتری استفاده کرده­اند که  توانایی بالاتری در تمیز نگه داشتن درام دارد و طول عمر آن‌ها نیز طولانی­تر است. طبیعتا قیمت فوم رول کارتریجی که این ویژگی­ها را داشته باشد، از نوع معمولی کمی بیشتر است.

اگر فوم رول پرینتر شما خراب شود، به راحتی می­توانید با هزینه ­ای حدود ده هزار تومان آن را با قطعه‌ ای جدید تعویض کنید. گستره­ی قیمت فوم رول ها حدود همین رقم است و کمتر اتفاق می­افتد که قیمت آن‌ها به بالای پنجاه هزار تومان برسد. البته برخی ]، فوم رول مخصوص خود را دارند. مثلا پرینترهای HP فوم رول­ های مخصوص شرکت خود را دارند و جنس آن‌ها متفاوت است و قیمت بالاتری هم نسبت به سایر فوم رول­ها دارند.

در کل می‌توان گفت که فوم رول کارتریج پرینترهای لیزری قطعه‌ای ساده و ارزان اما بسیار مهم است که خرابی آن تاثیر مستقیم و جدی روی عمل‌کرد، پرینتر دارد. پس باید مراقب آن بود و در صورت خرابی به سرعت آن را تعویض کرد تا از آسیب‌های احتمالی بعدی نیز جلوگیری شود.

 

  منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی